Qesty

Każdy może napisać każdy Qest. Przy tym nie sugeruj się opowiadaniami i Qestami innych. Qest nie musi być zgodny z bieżącymi opowiadaniami. Quest o wyprawie na morzu możesz napisać, gdy załoga jest na lądzie.
Polegają na pisaniu opowiadań by zdobyć dane przedmioty....


Qest 1. Wrzące morze
Opis:
Załoga dążyła spokojnie do wyznaczonego celu, gdy nagle woda zaczęła niespokojnie bulgotać. Nikt nic nie zauważył.
Masz napisać:
Co było przyczyną "wrzenia" wody? Dlaczego nikt tego nie zauważył? Jak poinformowałeś załogę o niebezpieczeństwie? Jak zwalczyłeś problem?
Nagrody: macka Krakena  (możesz porozumiewać się z morskimi potworami, by to zrobić musisz ja zjeść. Działa przez jeden dzień. Jednorazowego użytku)
Qest wykonali: Scarlet


Qest 2  Magia wokół nas
Opis:
Spotykasz umierające magiczne stworzenie. Tylko ty jesteś w pobliżu i możesz mu pomóc.
Masz napisać:
Co to za stworzenie? Dlaczego nikogo nie ma w pobliżu? Pomożesz mu czy dobijesz? A może zaryzykujesz wezwanie pomocy? Jak to się wszystko skończy?
Nagrody: eliksir wskrzeszenia (chyba nie muszę tłumaczyć działania)
Qest wykonali: Hel


Qest 3 Piękna, ale zabójcza
Opis:
Spotykasz piękną syrenę/ syrena. Ulegasz jej/jego urokowi i zakochujesz się. Napotykacie jednak trudność i nigdy nie będziecie razem.
Masz napisać:
Gdzie i jak spotkałeś syrenę/syrena. Jak się w niej/nim zakochałeś. Co było problemem? Musiała/ musiał odejść? A może wzięła/wziął cię za smakowity kąsek? Jak to się skończyło.
Nagrody: łza syreny (wywołuje u tego kto ją wypije uczucie zakochania trwające ok tygodnia, dana osoba zakochuje się w tym kto podaję jej do wypicia łzę - w ostatnim, kto dotknie pojemnika z łzą przed pijącym, jednorazowego użytku)
Qest wykonali: Shell



Qest 4 Gdzie się podział rum?
Opis:
Budzisz się na środku morza w szalupie i z butelką rumu w ręku. Nie pamiętasz co się stało. W pobliżu nie ma twojego statku.
Masz napisać:
Jaki jest powód twojej amnezji? Czyżby ta butelka? A może to tylko zmyłka? Co robisz by odnaleźć statek? W ogóle coś robisz? Nie napotykasz może żadnych przeszkód w powrocie?
Nagrody: butelka płynnej amnezji (kto wypije jej zawartość zapomina o całym ubiegłym tygodniu, jednorazowego użytku)
Qest wykonali:



Qest 5 Szaleństwo żywiołu
Opis:
Wpłynęliście w sztorm. Normalny przypadek, gdyby nie to, że tylko ty jesteś zdolny w ogóle stać. I to ledwo co. Reszta nie może nic zrobić. A żywioł jest naprawdę potężny.
Masz napisać:
Dlaczego tylko ty jesteś zdolny do czegokolwiek? Co robisz? Jak ratujesz załogę?
Nagrody: pioruny w słoiku ( jednorazowego użytku, pozwala zamknąć sztorm w słoiku, a później go wypuścić, obie czynności można wykonać tylko raz - słoik się rozpada po wypuszczeniu żywiołu)
Qest wykonali:


Qest 6 Potworne macki
Opis:
Wpadłeś po uszy. Stoisz na wraku jakiegoś statku, którego załogę, a raczej resztki zbiera potworny Davy Jones. Pyta cię co tu robisz. Odpowiadasz, że musisz spłacić dług przyjaciela. Davy Jones chce wcielić cię do swojej załogi ryboludzi..
Masz napisać:
Dlaczego znalazłeś sie na tym wraku? Czyj dług masz uregulować? Dołączasz do upiornej załogi? Jeśli nie to jak pokonujesz przeciwnika? Jak uciekasz?
Nagrody: klucz Davego Jonesa (pozwala, gdy się go użyje na jakimś statku, właśnie owemu okrętowi zanurzyć się pod wodę nie dusząc ludzi, gdy się go użyje moc pozostaje na wybranym statku, nie da się tego cofnąć, ani użyć na innym statku)
Qest wykonali:




Qest 7 W szponach marynarki
Opis:
No pięknie. Zostałeś schwytany w porcie. Marynarka prowadzi cię do sądu i zostajesz skazany na powieszenie. Już stoisz ze związanymi rękoma na podeście.....
Masz napisać:
W jakim porcie jesteś? Po co załoga tu się zatrzymała? Jak cię złapali? Jak przebiegał proces? Uciekłeś, czy zginąłeś? A może wyrzekłeś sie piractwa i sam zostałeś wcielony do marynarki? Jak to się skończyło?
Nagrody: ułaskawienie (pozwala ono na spokojne poruszanie sie pomiedzy przedstawicielami władzy posiadaczowi, nie można tego przekazywać innym, przydatne w większych portach, choć zawsze istnieje możliwość zniszczenia ułaskawienia)
Qest wykonali:


Qest 8 Fontanna Młodości
Opis:
Pięknie. Jesteś wraz z załoga i kapitanem na wyspie. Słyszałeś o niejakiej Fontannie Młodości. Pragniesz zdobyć za jej pomocą nieśmiertelność. Ale jest kilka przeszkód. Nie wiesz gdzie owa fontanna sie znajduje. Wiesz, że jest rytuał z ofiarą - kogoś trzeba zabić, ale nie wiesz co do niego potrzeba i jak go przejść. I nie masz ofiary. Tylko kapitan i załoga (nie wolno ci ich zabijać bez ich zgody, musisz wcześniej ustalić z danym członkiem jego śmierć).
Masz napisać:
Skąd wiesz o fontannie? Jak się do niej dostaniesz? Skąd wiesz o rytuale? Jak go poznasz? Kto będzie ofiarą? Uda ci się rytuał? Jak on będzie przebiegał?
Nagroda: nieśmiertelność
Qest wykonali:

To są wstępne Qesty. Mogą one ulec zmianie lub całkowitemu usunięciu. Napewno pojawią się nowe ;) Mam głowę pełna pomysłów XD

Jestem otwarta na propozycje nowych Qestów :)

A co do nagród...
Możecie zasugerować lepsze nagrody ;)

I jeszcze jedno...
Jeśli z ankiety wyniknie, że chcemy sklep to będą tam przedmioty tego typu co tu nagrody. Tyle, że trzeba będzie płacić i to nie mało xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz