środa, 1 stycznia 2014

Od Jack'a

- No wiesz co.... Nie wiesz? Na statek damy wstępu nie mają tylko prawdziwe piratki. Ale skoro uważasz, że jesteś damą....
- Ej! Ty syreneczko lepiej uważaj!
- Oj biedny osiołek się uniósł. Uważaj bo zaczniesz jeszcze te swoje iaaaa! iaaa! iaaa! - naśladowałem osła.
Oberwałem za to porządnego kuksańca w ramię.
- Damy przecież nie biją syrenek - powiedziałem z udanym wyrzutem.
Tora za to udała złą i obrażoną. Zaplotła na piersi ręce, uniosła głowę i odwróciła się.
- No proszę. Ktoś ma tu focha.
- A żebyś wiedział.
- A rozwinąć ci ten skrót? - zaśmiałem się.
Tora sie odwróciła i walnęła mnie z całej siły w rękę. Zaczęła boksować moje ramię. Ja tylko się śmiałem.
- O ludzie! Nie mogę.
Złapałem się za brzuch, bo ze śmiechu mnie rozbolał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz