wtorek, 17 grudnia 2013

Na bieżąco

Sorry, że musieliście czekać, ale.....
1. Jest już strona na linki do szant. Przesyłajcie swoje propozycje mailem lub w komentarzach, a ja zaraz wstawię.
2. W środę - jutro zapraszam na chata na te party które zaproponowała Shell. Choć obawiam się że nie wypali to zapraszam wszystkich! słyszycie? Wszystkich!
3. Mam zamiar zorganizować wam imprezę Bożonarodzeniową 20.12. Zapraszam na chata i ogólnie do obserwacji bloga. Planuję start na ok. 18 ale będę już wcześniej. Więc wszystko zależy od was. Bo tego dnia pojawiać się będą świąteczne opki. Wszystkie pojawią się właśnie wtedy. Nie wstawiam świątecznych wcześniej.  Możecie samowolnie wymyślić innym postaciom prezenty, ale....
4. Zapraszam do losowania osoby, której go zrobicie - więcej frajdy :) Kto ma chęć proszę o poinformowanie mnie o tym do 19. 12. Kto sie nie zgłosi nie będzie miał możliwości otrzymania prezentu w ten sposób - przykro mi ale to ma być kara dla niepiszących -.- Także 19 będziecie losować numerki a ja wam przekażę komu macie zrobić prezencik ^^. By podarować którejś z postaci magiczny przedmiot musicie ze mną uzgodnić, że tak powiem cenę.


A więc mam nadzieję, że zaintrygowałam Was i coś się ruszy. Nie spać mi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz