środa, 25 grudnia 2013

Spóźnione ale co tam...

Mam nadzieję, że Wigilia obyła się i u was bez spotkania z kompanią. Ja miałam blisko, ale sie obeszło.
Zaś skargi co do prezentów składać mi tylko szybko. Powiedziecie kogo mam połaskotać szabelką jeśli się wam nie dostało to co chcieliście!
I życzę także reszty świątecznych dni spokoju i takich bzdur jak szczęście i radość.
Życzę wam także dobrej zabawy w naszej załodze i wieluuuuuuu przygód. Bez nudy! Byście nie musieli nas opuszczać i wnieśli jak najwięcej. Ja was będę zawsze pamiętać i mam nadzieję że vice versa.
Wesołych świąt wy szczurze pomioty!!!! :)



Pirate Santa by RobbVision

Merry Christmas!

2 komentarze:

  1. Ja ne dośtalam capecki s klulickiem jak moja siostsycka.... Buuuu ;(
    Tora

    OdpowiedzUsuń
  2. To do kogo ma się wybrać? "pyta poprawiając szablę przyczepioną do pasa"

    OdpowiedzUsuń